iPad Mini a fost lansata pe piata in luna octombrie a acestui an si pana in momentul de fata pare sa aiba foarte mult succes, un recent studiu al NPD confirmand acest lucru. Conform acelui studiu, companiile care produc ecrane pentru tablete au inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor de ecrane cu diagonala de 7/7.9 inch si o scadere semnificativa a vanzarilor de ecrane de 9.7 inch. Acest trend sugereaza faptul ca tablete precum iPad Mini, si nu numai, incep sa se vanda mai bine decat tabletele iPad su celelalte cu ecrane de 10.1 inch.
Pentru Apple vestile nu sunt grozave, deoarece tabletele iPad Mini au un pret de vanzare mai mic si genereaza profit mai mic decat tabletele iPad normale, insa era de asteptat ca vanzarile tabletelor cu ecran de 9.7 inch sa scada. Probabil Apple nu se astepta ca acest lucru sa se intample atat de devreme, insa acum conteaza mai putin, avand in vedere ca preferintele consumatorilor sunt altele. La baza sunt doua lucruri: accesarea unei piete in care utilizatorii nu aveau bani de iPad si au ales iPad Mini, si o schimbare a preferintelor celor care vroiau iPad cu ecran de 9.7 inch, dar au ales iPad Mini.
iPhone-urile au decimat vazarile iPod-urilor, tabletele iPad au decimat vanzarile Mac-urilor, iar tabletele iPad Mini decimeaza vanzarile tabletelor iPad normale.