Apple dubleaza termenul de garantie al produselor vandute in Australia, incearca sa tina totul secret

  Apple a fost amendata cu peste 1 milion de euro in Europa pentru faptul ca nu isi informeaza clientii in mod corect asupra faptului ca beneficiaza de 2 ani de garantie pentru produse, in Australia urma sa se intample acelasi lucru, insa un miracol s-a intamplat. Apple a decis sa dubleze termenul de garantie al produselor vandute in Australia, astfel ca acum clientii vor beneficia de 2 ani de garantie pentru produsele Apple si asta fara a plati 100$ pentru AppleCare.

  Desi Apple a luat o masura foarte buna si acum termenii sai privind garantia respecta legislatia australiala, compania incearca sa tina totul secret. De ce? Ei bine pentru ca va fi nevoita sa faca aceeasi modificare si in Europa, pentru inceput, sau chiar in SUA, altfel risca un scandal imens si o deteriorare serioasa a imaginii. Apple a fost nesimtita in ceea ce priveste termenul de garantie pentru produse, este totusi foarte ingaduitoare in ceea ce priveste schimbarea produselor stricate, insa acum totul ar putea deveni si mai favorabil utilizatorilor.

  Apple nu a comentat aceasta schimbare, angajatii sai sunt instruiti sa nu spuna absolut nimic in legatura cu ea, insa de indata ce presa internationala incepe sa scrie despre modificare, Apple va fi nevoita sa vorbeasca.

How long do consumers’ statutory rights apply?

Statutory rights are not limited to a set time period. Instead, they apply for the amount of time that is reasonable to expect, given the cost and quality of the item. This means a consumer may be entitled to a remedy under their statutory rights after any manufacturer’s voluntary or extended warranty has expired.

For example, it is reasonable to expect that an expensive television should not develop a serious fault after 13 months of normal use. In this case, the consumer could argue the item was not of merchantable quality and ask for it to be repaired, even if the manufacturer’s voluntary warranty had expired.