Pana recent cautarea numelui unei aplicatii din App Store prin intermediul motorului de cautare Google ar fi avut drept rezultat afisarea link-ului aplicatiei undeva in primele rezultate oferite de catre motorul de cautare. Din pacate acest lucru s-a schimbat, cei de la TechCrunch sesizand faptul ca acum link-urile pentru App Store au disparut din topul cautarilor si se regasesc in a doua, sau chiar a treia pagina de rezultate. Nimeni nu stie daca modificare algoritmilor Google sau vreun bug afecteaza aceasta schimbare, insa este clar ca Apple va fi dezavantajata de catre pozitionarea proasta a link-urilor pentru App Store.
For most apps, adding “iTunes” works to deliver the iTunes URL results, whether logged in or out. It’s the other types of queries that are difficult, and it’s difficult to pinpoint an exact time when these changes began. Because Google is constantly refining its algorithms, and many users are on Google while logged in, tweaks to search rankings are rarely spotted immediately, unless it’s a case where a URL has been banned entirely, whether or purpose or by accident.
Problema pentru Apple este ca unele cautari care includ cuvantul iTunes ar trebui sa listeze link-urile printre primele rezultate ale Google, insa din pacate uneori link-urile sunt plasate chiar in a treia pagina de cautari. Desigur ca e putin probabil ca Google sa fi facut intentionat acest downgrade al link-urilor Apple si e cel mai probabil vorba fie de un bug al motorului de cautare, fie despre niste greseli facute de echipa SEO a celor de la Apple. Oricare ar fi cazul, traficul pentru App Store si vanzarile de aplicatii vor fi cel mai probabil afectate.
This post was last modified on apr. 2, 2013, 10:00 PM 22:00