Lansarea iPad Mini a determinat foarte multi analisti sa prezica faptul ca vanzarile tabletelor iPad cu ecran de 9.7 inch se vor reduce simtitor, iar acest lucru se dovedeste a fi cat se poate de adevarat. In Q1 2013 Apple a vandut 19.5 milioane de tablete iPad, iar 12.5 milioane dintre ele ar fi fost tablete iPad Mini. Practic peste doua treimi dintre toate tabletele vandute de catre Apple in primele 3 luni ale acestui an au fost tablete iPad Mini, iar asta spune multe despre preferintele consumatorilor.
Apple’s total iPad shipments were 19.5 million units from January to March, of which iPad mini accounted for 12.5 million units, showing that the 7- to 8-inch segment has already become the mainstream of the market, said the sources, adding that the second-generation iPad mini could make an appearance as soon as August.
Desi Apple nu avea acum un an de zile vreo intentie declarata de a intra pe piata tabletelor cu ecran de 7 inch, daca ar fi intarziat un an de zile ar fi avut probleme mari in a isi vinde tabletele cu ecrane de 9.7 inch. Practic piata tabletelor de 7 – 8 inch este cea principala in momentul de fata, majoritatea consumatorilor orientandu-se spre tablete cu ecrane de dimensiuni reduse, dar si preturi mici. Pentru Apple viitorul este in tablete de dimensiuni reduse, iar tabletele ipad cu ecrane de 9.7 inch par sa fi iesit din preferintele consumatorilor.
This post was last modified on mai 1, 2013, 9:21 AM 09:21