Acum mai bine de o luna de zile Facebook lansa oficial Facebook Home, un sistem care modifica Android-ul nativ impreuna cu LockScreen/HomeScreen-ul si ofera utilizatorilor posibilitatea de a vedea numai informatii din Facebook. Majoritatea angajatilor care au dezvoltat Facebook Home folosesc iPhone-uri, majoritatea celor care l-au testat folosesc iPhone-uri, iar acest lucru a stat la baza celor numai 1 milion de descarcari intr-o luna. Cei de la Facebook au recunoscut faptul ca utilizarea angajatilor care folosesc iPhone-uri a fost o greseala, insa acest lucru este irelevant acum.
Facebook Home nu ofera utilizatorilor posibilitatea de a genera widget-uri, de a isi face dock-uri personalizate de aplicatii, practic nu ofera metode de persoanlizare a experientei, iar posesorii de iPhone-uri nu au avut vreo problema cu acest lucru. Posesorii de terminale Android au avut in schimb o problema in a renunta la personalizare pentru Facebook Home, iar acest lucru s-a vazut in numarul mic de descarcari pe care l-a avut sistemul de la lansarea sa si pana in prezent.
Avand in vedere ca Facebook Home nu va ajunge vreodata in iOS, esecul celor de la Facebook este cu atat mai amar, insa e o lectie din care multe companii vor invata.