Apple isi promoveaza valorile prin intermediul unei campanii care nu ii intereseaza pe consumatori

[youtube]http://youtu.be/170fh2mvog0[/youtube]

  Clipul video de mai sus a fost lansat de catre compania Apple acum doua saptamani de zile si in el este prezentata importanta design-ului produselor Apple. Compania este mandra de design-ul conceput de catre Jony Ive si echipa sa din Cupertino, clipul video de mai sus si materiale promotionale publicate in reviste au menirea de a aduce in atentia lumii intregi exact acelasi lucru, insa o agentie care monitorizeaza efectul reclamelor asupra consumatorilor, sustine ca noua campanie nu genereaza chiar atat de mult interes  in randul consumatorilor.

Apple was never a company that bragged about itself. In a manifesto ad, it’s hard not to come across as self indulgent. And even though it suggests the wonderful things Apple products can do, the ad lacks joy.

  Compania Ace Metrix a analizat noua campanie publicitara a celor de la Apple si spotul de mai sus, acordandu-i cel mai mic punctaj pe care l-a obtinut vreodata un spot publicitar al Apple. In sistemul sau de punctare, spotul de mai sus a obtinut 489 de puncte, mai mic decat media din industrie care este de 542 de puncte si mai mic decat media spoturilor Apple, care este de aproximativ 700 de puncte. Practic spotul publicitar ar fi atat de rau incat ar dauna imaginii companiei Apple, insa cei de la Ace Metrix au spus ca spoturile publicitare ale Microsoft Surface sunt extraordinare, dar ele n-au generat vanzari care sa demonstreze acest lucru, deci trageti voi singuri concluziile.

  Din punctul meu de vedere, orice companie ar trebui sa ruleze campanii publicitare de acest gen, campanii in care sa arate lumii intregi punctele forte ale propriilor produse, indiferent cat de populare sunt acestea.