iTunes Radio urmeaza sa fie lansat luna viitoare de catre Apple

  iTunes Radio, noul serviciul de streaming multimedia gratuit al companiei Apple, urmeaza sa fie lansata oficial in luna septembrie impreuna cu iOS 7. Disponibil de aproape 3 luni de zile doar pentru dezvoltatorii de aplicatii pentru iOS, iTunes Radio va fi accesibil in doar cateva tari de pe glob, Romania nefiind inclusa in aceasta lista, insa v-am explicat aici cum puteti asculta melodii din tara noastra. Pentru inceput cei de la Apple au convins cateva branduri mari precum Procter & Gamble, Pepsi, Nissa, McDonald’s, etc, sa cumpere reclame, acestia platind milioane sau zeci de milioane de dolari pentru accesul la reteaua iTunes Radio.

Advertisements on iTunes Radio will come in three forms: interstitial audio and video ads and “slate” ads; interactive display ads that will take over whatever screen the consumer is using. That includes iPhones, iPads, all desktops and laptops loaded with iTunes (including Windows PCs) and Apple TV, the Apple device that brings Internet connectivity and apps to TVs. Users will be served an audio ad once every 15 minutes and one video ad every hour, the sources said. The video ads will only be served to consumers at times when they are likely to be looking at their device screen, such as immediately after hitting play or choosing to skip a track.

  In ceea ce priveste modalitatea de afisare a reclamelor, cei de la Apple au gandit reclame audio, reclame video si reclame care vor acoperi intregul ecran al iDevice-urilor. Reclamele audio vor fi rulate la fiecare 15 minute, in timp ce cele video vor fi rulate la fiecare ora, reclame video fiind rulate imediat dupa schimbarea unei melodii sau dupa apasarea butonului play. Apple ofera prin iTunes Radio posibilitatea de a asculta posturi radio din diverse categorii, utilizatorilor fiindu-le recomandata achizitionarea melodiilor ascultate.