De cateva saptamani de zile compania Apple a initiat un proces de angajare in cadrul echipei iAd care urmeaza sa administreze reclamele ce vor rula in iTunes Radio. Iminenta lansare a serviciului i-a fortat pe cei de la Apple sa caute oameni capabili sa vanda spatiile publicitare disponibile pentru serviciu, dar sa si intretina reclamele care urmeaza sa ruleze prin intermediul lor. Separat de acestea, Apple cauta manageri care sa combine cat mai bine experienta de utilizare a servicului cu vizualizarea reclamelor, mai multe oferte de munca fiind listate de catre cei din Cupertino.
Apple had posted five iAd-related jobs to its own job board and another 35 to LinkedIn just in the month of August as of Friday. The openings are for a variety of jobs including account coordinators, ad design managers, project managers and engineers who will create new rich media ads for iAd. In addition, Apple appears to be hiring ad execs with creative experience to help brands and agencies create better ads for its expanding iAd advertising network.
Avand in vedere ca Apple urmeaza sa lanseze iOS 7 peste aproximativ 2 saptamani si iTunes Radio va fi disponibil oficial utilizatorilor din SUA si nu numai, e normal ca procesuld e angajari sa fie accelerat. Deocamdata Apple a reusit sa convinga destule mari branduri sa semneze contracte de colaborare pentru iTunes Radio, iar daca serviciul va avea succes, atunci el va fi extins la si mai multe tari.