Anul acesta Apple a inceput sa comercializeze in regim propriu terminale iPhone in India si a implementat un program de subventii pentru a atrage clienti noi. Desi programul a avut un succes moderat, compania este acum dispusa sa acopere inclusiv diferenta valutara dintre dolari si rupii, totul pentru a comercializa iPhone-urile la preturi acceptabile. Desi valoarea rupiilor a scazut cu 14% in perioada recenta, cei de la Apple au decis sa absoarba aceasta scadere, mentinand preturile neschimbate pentru clienti.
Apple has refrained from following Samsung Electronics Co in raising prices. Apple is selling the iPhone and iPad to distributors such as Redington India Ltd at the same price as in 2012 even after the currency’s decline this year, Rajesh Khetarpal, head of Redington’s strategic business unit, said in an interview.
Aflata pe locul 6 in topul producatorilor de smartphone-uri din India, cei de la Apple isi reduc profitul in ideea de a isi creste cota de piata, o decizie care nu a fost luata si in cazul altor zone de pe glob. Este arhicunoscut faptul ca Apple si-a actualizat de cateva ori preturile aplicatiilor din App Store pe masura cresterii diferentei dintre dolari si euro, si-a protejat profitul, insa cand este nevoie, stie sa si renunte la o parte din el pentru a obtine o pozitie puternica pe piata.