Apple are unul dintre cele mai eficiente canale de distributie existente pentru o companie producatoare de terminale mobile sau alte produse electronice. Sistemul a fost gandit si implementat de catre Tim Cook inca de pe vremea cand Steve Jobs era CEO al companiei Apple si ramane unul dintre cele mai eficiente. Daca v-ati intrebat vreodata cum anume functioneaza el, ei bine cei de la Bloomberg au un articol elaborat in care explica metodele prin care produsele sunt transportate din fabrici in magazine, iar rezumatul il aveti in citatul de mai jos.
The process starts in China, where pallets of iPhones are moved from factories in unmarked containers accompanied by a security detail. The containers are then loaded onto trucks and shipped via pre-bought airfreight space, including on old Russian military transports. The journey ends in stores where the world’s biggest technology company makes constant adjustments based on demand, said people who have worked on Apple’s logistics and asked not to be identified because the process is secret.
Practic paletele cu iPhone-uri sunt incarcate in containere nemarcate care beneficiaza de o echipa de securitate care le protejeaza. Containerele sunt incarcate in camioane si transportate catre aeroporturi, unde avioane de transport(unele foste avioane militare rusesti) le transporta catre diverse locatii de pe glob. Acolo alte echipe le livreaza catre magazinele companiei Apple, unde sunt desfacute toate cutiile si produsele sunt vandute. Desi totul pare simplu, intregul proces este foarte complex, foarte elaborat si extrem de secretos.
This post was last modified on sept. 11, 2013, 8:23 PM 20:23