Incepand de saptamana viitoare magazinele Apple din 10 tari de pe glob vor avea listate iPhone 5S si iPhone 5C in rafturi, iar noi vedem pentru prima oara cum urmeaza sa arate documentatia in caza careia urmeaza sa fie promovat iPhone 5S. Desi materialele nu o arata, principala functie pe care Apple o va promova in randul clientilor sau este sistemul Touch ID. Apple a gandit inclusiv o aplicatie speciala pentru vizitatori, acestia avand ocazia de a isi inregistra o amprenta si de a vedea cum functioneaza totul inainte de a face o achizitie.
Practic aplicatia va avea o interfata simpla, va cere utilizatorului sa treaca prin procesul de inregistrare a unei amprente, apoi ii va cere sa foloseasca alt deget pentru autentificare si ii va spune ca acest lucru este imposibil, amprenta acelui deget nefiind inregistrata. Desi nu se prezinta metoda de deblocare folosind amprenta sau posibilitatea de a inluci parolele cu o scanare a degetului, Touch ID-ul va sta in centrul eforturilor de promovare a iPhone 5S, aceasta parand sa fie principala functie pe care va miza Apple pentru a atrage consumatorii.
Separat de Touch ID, Apple isi instruieste angajatii sa promoveze puternic si chip-ul A7 de 64 de biti, insa avand in vedere ca putini vor intelege ce inseamna implementarea acestei tehnologii, este de la sine inteles ca Apple nu va pune chiar atat de mare accent pe ea.