Unity Engine este unul dintre cele mai utilizate motoare grafice disponibile pentru jocurile dedicate App Store-ului, iar incepand de ieri are, in mod oficial, suport pentru controllerele MFI dedicate iOS 7. Mai multe jocuri au fost actualizate in ultima vreme pentru a contine suport pentru acest tip de controllere, Apple a prezentat functia sumar in cadrul iOS 7, insa deocamdata doar doua companii au anuntat ca vor aduce pe piata gamepad-uri care sa fie compatibile cu acest standard.
Like most mobile games developers, we’ve been closely following what important additions and changes the recently released iOS 7 update has made. One of the biggest and most exciting of Apple’s initiatives is the standardization of game controllers for iOS-based platforms. So we’re happy to tell you that, in addition to several important bug fixes for Xcode 5 / iOS 7 (Build&Run, WebCamTexture and status bar), Apple Controller support is included with 4.2.2! This blog post aims to answer most common questions this addition will raise and serve as a short tutorial on how to add support for iOS Game Controllers to your game.
Dezvoltatorii care utilizeaza Unity Engine vor avea posibilitatea de a implementa extrem de rapid suport pentru viitoarele controllere MFI, iar de indata ce ele vor fi lansate pe piata vor putea primi suport din partea oricui. Acest sistem gandit de catre Apple are potentialul de a genera vanzari uriase pentru producatorii controllerelor MFI, deoarece oferirea unui standard direct intr-o versiune a iOS elimina problemele de compatibilitate cu diverse jocuri, toti folosind exact acelasi mecanism.
Se speculeaza ca in evenimentul din 22 octombrie, pentru prezentarea iPad 5 si iPad Mini 2, vom vedea aceste noi gamepad-uri, insa deocamdata vorbim numai despre zvonuri.