Desi Apple a promovat iPhone 5S in SUA prin intermediul spoturilor TV, iata ca incepand de astazi un operator de telefonie mobila a cumparat si primul spatiu publicitar intr-un ziar de mare circulatie. The New Yorker este ziarul despre care vorbim, versiunea aurie a iPhone 5S fiind prezentata in reclama, Touch ID-ul fiind functia promovata pentru utilizatori. Dupa cum puteti vedea deja, reclama este foarte simpla si tipica pentru ceva facut de catre Apple
, insa ea este facuta de catre operator si platita de catre el.
In general Apple convinge operatorii de telefonie mobila sa plateasca reclamele de acest gen, fie ca sunt ele in ziare sau la TV, iar in general se pune accentul pe promovarea functiilor sau a aplicatiilor.
Your finger is the password.
Touch ID was created not only to protect all the important and personal information on your phone, but to be so easy to use, you’ll actually use it. Its state-of-the-art technology learns your unique fingerprint, so you can unlock your phone or even authorize purchases with just a simple touch.
Touch ID. Only on iPhone 5s.
This post was last modified on oct. 17, 2013, 8:30 PM 20:30