Un nou studiu incearca sa demonstreze faptul ca Apple a influentat intr-o mare masura adoptarea de terminale mobile “destepte”

Apple Think Different

  In anul 2007 compania Apple lansa primul iPhone, schimband pentru totdeauna perceptia consumatorilor in legatura cu smartphone-urile si provocandu-si competitorii sa produca dispozitive concurente care sa ii egaleze terminalul. Conform unui studiu publicat recent de catre cei de la iHS, lansarea primului model al iPhone a influentat intr-o mare masura adoptarea la scara larga a smartphone-urilor, anul 2007 avand prima crestere semnificativa a vanzarilor acestui tip de terminale mobile.

According to IHS, the surge began in 2007, the year that smartphone shipments dramatically rose due to Apple Inc.’s introduction of the first iPhone. The figure also presents the boom in revenue during 2010, the year that Apple kicked off the media tablet market with the introduction of the initial model of the iPad.

  Totusi, nu doar iPhone-ul a stat la baza acestei influente, anul 2010 si lansarea primei versiuni a iPad reprezentand un al doilea punct de cotitura pentru terminalele mobile. In anul 2010 s-a inregistrat o a doua crestere semnificativa a veniturilor generate de vanzarea acestui tip de terminale, Apple lansand pe piata cel de-al doilea produs revolutionar al ultimilor ani. Practic prin 2 produse extrem de bune, compania Apple a schimbat perceptia consumatorilor in legatura cu terminalele mobile, dar si mentalitatea competitorilor sai care s-au vazut fortati sa isi imbunatateasca produsele pentru a tine pasul cu Apple.

  Indiferent cum este Apple privita de unii in momentul de fata, lansarea iPhone si a tabletei iPad trebuie atribuite ca momente in care compania a schimba complet perspectiva intregii lumi in legatura cu smartphone-urile si tabletele.