Daca ati facut diverse cautari in aplicatia App Store a iOS 7, atunci probabil ati fost intampinati de imagini precum cele de mai sus, ele prezentand modul in care compania Apple incepe sa isi promoveze serviciile in cautarile pentru aplicatii din App Store. Daca efectuati cautari pentru anumite cuvinte cheie folosindu-va iDevice-urile, atunci veti primi drept rezultat un mesaj prin care compania Apple isi promoveaza fie iTunes Store-ul, fie Safari, Messages, Siri, iCloud si deocamdata cam atat.
Aceasta tactica de marketing a celor de la Apple este noua, compania evitand sa modifice in vreun fel cautarile utilizatorilor, insa lucrurile se schimba. Partea buna este ca Apple deocamdata nu promoveaza aplicatiile Camera, Mail, Reminders sau Calendar in cautarile pentru aceste tipuri de cuvinte, insa daca o va face, atunci va reusi sa supere atat utilizatorii, cat mai dezvoltatorii care produc bani din aplicatii. Ca sa fiu sincer, intreaga idee mi se pare putin absurda din moment ce aplicatiile respective sunt cunoscute de toata lumea si daca nu sunt utilizate inseamna ca pur si simplu nu sunt pe placul utilizatorilor, toata lumea stiind despre existenta lor.
Deocamdata modificarea este prezenta doar in iOS 7, insa daca ati intalnit-o si in iOS 6, va rog sa mentionati acest lucru intr-un comentariu insotit de o poza.