V-am spus saptamana aceasta ca Apple a descoperit un defect de fabricatie in cateva mii de terminale iPhone 5S pe care le va inlocui gratuit, acesta generand probleme cu autonomia bateriei, insa si probleme de incarcare pentru utilizatori. Desigur ca oricine poate sustine ca iPhone-ul lor are probleme cu bateria si poate cere inlocuirea lui, asa ca Apple procedeaza intr-un stil propriu pentru rezolvarea problemelor. Compania stie ce serie au terminalele afectate de catre aceasta problema si prin echipa sa AppleCare va contacta toti utilizatorii care au inregistrat aceste terminale in serverele sale.
Apple le va cere utilizatorilor sa trimita terminalele catre ea, sau sa viziteze un Apple Store pentru inlocuire, totul facandu-se pe cheltuiala companiei americane. Desigur ca unii utilizatori vor dori as beneficieze oricum de o inlocuire gratuita, asa ca toti cei care suna la Apple vor avea serialele terminalelor verificate si daca ele nu fac parte dintre cele cu probleme, atunci angajatii vor incerca sa rezolve problema pe vechile cai.