Va spuneam dimineata ca Apple ar putea anunta noi recorduri de vanzari in ceea ce priveste tabletele iPad, iar informatii oferite de catre o agentie de analiza a traficului american pare sa confirme acest lucru. Conform lor, iPad Air are o rata de adoptie mai mare decat iPad 4 sau iPad Mini in zilele anterioare lansarii, iar graficele din acest articol ar trebui sa fie cat se poate de clare. Dupa cum puteti observa, iPad Air genereaza o activitate de 5 ori mai mare decat iPad 4 in zilele anterioare lansarii, diferenta fata de iPad Mini fiind de 3x. In momentul de fata iPad Air reprezinta 0.73% din numarul total de tablete iPad Active, fata de 0.14% cat reprezenta iPad 4 anul trecut.
Chiar daca iPad Air reprezinta doar o mica parte din totalul de tablete iPad aflate in utilizare, numarul acestora va creste cu siguranta in urmatoarea perioada, iar Apple pare sa aiba un produs de succes lansat pe piata. Era normal ca tableta sa aiba un succes atat de mare pentru ca a fost lansata singura pe piata si este disponibila inclusiv in China, compania Apple facand eforturi mari pentru a-si aduce produsele de la bun inceput pe una dintre cele mai imporante piete de pe glob.