AT&T este cel mai important partener Apple din SUA si acest lucru este cunoscut in lumea intreaga, iar printr-un comunicat de presa publicat in aceasta seara el a confirmat ca iPad Air a generat vanzari de 3 ori mai mari decat iPad 4 si iPad Mini. Noua tableta a celor de la Apple a generat singura de 3 ori mai multe vanzari decat doua produse lansate in toamna anului trecut de catre compania americana, iar asta spune multe despre produsul care este disponibil acum in magazine.
iPad activations on AT&T increased more than 200% over the past three days compared to last year’s launch weekend, driven by consumer excitement around the new iPad Air and the popularity of AT&T Mobile Share, which lets customers add an iPad to their existing data plan for just $10 a month. We also saw strong demand for AT&T Next, which offers customers an iPad for $0 down on the nation’s fastest and most reliable 4G LTE network.
Desi ceilalti operatori de telefonie mobila din SUA nu ofera detalii despre vanzarile generate de catre aceasta tableta, e greu de crezut ca in cazul lor nu vorbim despre o crestere, avand in vedere ca iPad Air s-a dovedit a fi extrem de populara. Compania Apple a evitat sa ofere astazi detalii despre vanzarile generate de catre iPad Air in primul weekend de vanzari si acest lucru este neobisnuit, insa se speculeaza ca s-ar fi vandut mai mult de 3 milioane de unitati in cele 42 de tari in care tableta a fost lansata.