Anual cei de la Forbes publica un top al celor mai valoroase brand-uri de pe glob, iar in 2013 compania Apple este din nou plasata pe prima pozitie. Valoarea brand-ului Apple a crescut cu nu mai putin de 20% in decursul unui an de zile, iar daca va uitati in top, brand-ul Apple are o valoare aproape dubla fata de cea a celui mai apropiat competitor, Microsoft. Mai mult decat dubla este totusi suma de bani pe care o genereaza brand-ul companiei Apple, doar Samsung avand o cifra mai mare decat cei din Cupertino, iar asta desi valoarea brand-ului lor este de aproape 4 ori mai mica.
The Apple brand is worth nearly twice as much as any other brand on the planet by our count. The company sold a record 33.8 million iPhones in its latest quarter. It also moved 14.1 million iPads and 4.6 million Macs.
Pozitionarea companiei Apple in top nu este surprinzatoare, avand in vedere ca este una dintre cele mai populare companii de pe glob si asta in conditiile in care investeste doar 1.1 miliarde de dolari anual in promoare, mult mai putin decat competitoarele directe.