Lenovo este unul dintre cei mai mari producatori de PC-uri, compania investind inclusiv in dezvoltarea de smartphone-uri si tablete, avand succes cu aceste produse in special in pietele asiatice. In ideea de a isi spori vanzarile si de a isi face brandul mai cunoscut, cei de la Lenovo intentioneaza sa isi comercializeze produsele si in alte piete, cele aflate in curs de dezvoltare fiind targetate de catre companie. Lenovo intentioneaza sa tripleze numarul de piete in care isi comercializeaza terminalele mobile, cele aflate in curs de dezvoltare fiind luate in calcul deoarece iPhone-urile au preturi prea mari pentru clientii locali.
Lenovo, the largest maker of personal computers, said it will triple the number of markets in which it sells smartphones by focusing on emerging economies where Apple’s iPhone is seen as too costly. We provide affordable products for emerging markets. That’s very important. For those markets, the iPhone is probably not the best-selling product, Lenovo can be much more competitive.
Cei de la Lenovo isi privesc smartphone-urile si tabletele ca simple ustensile care sunt ieftine si isi fac treaba, concurand cu iPhone-ul celor de la Apple numai in pietele in care lumea nu are indeajuns de multi bani pentru a achizitiona produsele celor din Cupertino. Aparent Lenovo considera ca Apple a facut o imensa greseala comercialiand iPhone 5S la un pret atat de mare in pietele aflate in curs de dezvoltare si poate are dreptate, insa ramane de vazut cat succes va avea cu propriile produse.
This post was last modified on nov. 9, 2013, 9:44 AM 09:44