Timp de cativa ani de zile App Store-ul a avut un avantaj confortabil in fata Google Play-ului in ceea ce priveste sumele de bani generate pentru dezvoltatorii de aplicatii pentru iOS, insa lucrurile incep sa se schimbe. Desi Google Play-ul nu genereaza mai multi bani decat App Store-ul, diferenta dintre veniturile generate de catre cele doua companie a scazut simtitor in ultimul an. Daca va uitati la imaginea de mai sus veti observa ca sumele de bani generate de catre aplicatii la fiecare descarcare si in-app purchase-urile inca genereaza mult mai multi bani pe platforma iOS, insa in cazul reclamelor mobile si a advertising-ului lucrurile sunt diferite.
Practic Google Play-ul incepe sa genereze din ce in ce mai multi bani pentru dezvoltatori si ar fi o situatie de-a dreptul hilara daca o platforma mult mai mare decat iOS-ul nu ar genera macar venituri egale. Ecosistemul Android este populat de catre utilizatori care nu sunt dispusi sa cheltuie bani pe aplicatii si prefera sa pirateze decat sa cumpere ceva, iar acest lucru afecteaza companiile dezvoltatoare si in final pe ei, deoaerce fara incasari, nicio companie nu se va gandi sa produca vreo aplicatie pentru platforma.