Franz Beckenbauer este o legenda a fotbalului, iar in cursul zilei de ieri el a promovat, folosind un iPhone, o campanie Samsung Galaxy in care sunt implicati cativa dintre cei mai populari si mai buni fotbalisti de pe glob. Samsung are obiceiul de a investi sume serioase de bani in promovare si in contracte cu fotbalistii, dar ideea de a promova Samsung folosind un iPhone nu este noua. Gafa facuta de catre Beckenbauer intra intr-o lunga lista de greseli facute si de alte celebritati, sau de membrii staff-ului lor.
In trecut CEO-ul T-Mobile SUA, Oprah Winfrey, David Ferrer, Alicia Keys, si alte celebritati au facut erori similare in campanii dedicate Samsung, Blackberry sau Microsoft, insa pana acum nimeni nu a gresit intr-un mod similar pentru o campanie Apple. E greu de spus cata inconstienta exista intr-o situatie de acest gen, insa ideea de a gresi intr-un asemenea mod pentru un contract de publicitate de zeci sau sute de mii de dolari te face sa te intrebi cum se simt cei de la Samsung cand vad asemenea lucruri.