Lansand App Store-ul in 2008, compania Apple a inregistrat ca marca denumirea magazinului sau in multe tari de pe glob, insa in Australia autoritatile locale au considerat ca protejarea denumirii nu are rost. Desi celor de la Apple le-a fost initial acceptata cererea de inregistrare, ea a fost anulata si Apple se judeca acum cu oficiul pentru brevete de inventie si marci, incercand sa dovedeasca faptul ca denumirea App Store trebuie protejata printr-un brevet de marca.
The fact that one of its components — app — was as a stand alone word, itself in something of a transition at the date of the filing of the application. We say that must reflect back to the filing date in 2008 and one can see that at that time, it had some layer of meaning that wasn’t purely application software. The use within [Killer App] expressly meant ‘marketing strategies deployed in the real world for marketing purposes. It demonstrates people are seeing the Apple marketing, and looking for the great new service of Apple.
Sustinandu-si pretentiile in fata unei instante, avocatii Apple au afirmat ca Apple a schimbat sensul denumirii “app” prin lansarea App Store-ului si acest lucru este destul de adevarat. Inainte de aparitia magazinului celor de la Apple, denumirea “app” avea sensuri diferite si era utilizata in mai multe domenii, insa acum majoritatea lumii care aude de App Store sau de termenul “app” se gandeste la aplicatii si magazinul celor de la Apple. Cu expresii de acest gen incearca avocatii sa le recastige celor de la Apple brevetul de marca pentru App Store, insa ramane de vazut daca vor si reusi.