Timp de cativa ani de zile, Dell a fost lider in ceea ce priveste preferintele consumatorilor cand vine vorba de achizitionarea unui PC, insa 2013 aduce o schimbare importanta, Apple preluandu-i locul. Practic americanii sunt mai interesati de un iMac decat de un PC Dell, HP, Acer sau Asus si asta in conditiile in care preturile AIO-ului Apple sunt mari. Totusi, acelasi lucru il observam si pe pietele notebook-urilor, a tabletelor sau a sistemelor de home entertainment, acolo Apple fiind lider de cel putin un an de zile.
Pozitia castigata de catre Apple vine dupa ce in 2011 si 2012 a ocupat pozitiile a treia si respectiv a doua, deci vorbim despre o crestere constanta pe care probabil multi o asteptau. In ciuda popularitatii, e greu de spus ce semnificatie au aceste date cand vine vorba de vanzarile generate de catre produsele fiecarei companii, insa vanzarile de Mac-uri au scazut serios in intregul an 2013, deci in cazul Dell vorbim probabil de scaderi si mai mari in acelasi segment.