Justin Bieber este unul dintre cei mai populari si mai cunoscuti artisti de pe glob, iar intr-un articol publicat de catre cei de la Businessweek ofera cateva detalii interesante in legatura cu evolutia companiei. Conform uneia dintre persoanele participante la interviu, Justin Bieber s-a oferit sa devina brand ambasador pentru cei de la Blackberry, cerand 200.000$ si 20 de terminale pentru a promova produsele. Incercand sa convinga echipa de marketing a celor de la Blackberry sa il angajeze pe Bieber, persoana responsabila pentru propunere a primit doar un refuz din partea lor, acestia sustinand ca popularitatea artistului este trecatoare si ca investitia in el nu merita facuta.
“One thing we missed out on,” Washington admitted in the new BusinessWeek report, “was that Justin Bieber wanted to rep BlackBerry. He said, ‘Give me $200,000 and 20 devices, and I’m your brand ambassador,’ basically. And we pitched that to marketing: Here’s a Canadian kid, he grew up here, all the teeny-boppers will love that. They basically threw us out of the room. They said, ‘This kid is a fad. He’s not going to last.’ I said at the meeting: ‘This kid might outlive RIM.’ Everyone laughed.”
Refuzat de catre cei de la Blackberry, Bieber a inceput sa isi promoveze gratuit terminalul iPhone, Apple neavand o politica de a plati vedere pentru asemenea campanii. Acelasi lucru s-a intamplat probabil si in alte cazuri, destule vedete promovand produsele Apple pe retelele de socializare fara a primi ceva din partea companiei americane si competitorii pierd cel mai mult de pe urma acestui lucru. Stiti cu totii ca Blackberry a luat multe decizii proaste de-a lungul timpului si aceasta este doar o dovada suplimentara a acestui lucru, compania avand acum nevoie de suportul persoanelor importante pentru a se mentine in atentia potentialilor clienti.