iPad Air este disponibila pe piata de putin peste o luna de zile, iar conform datelor culese de catre o companie americana, acest produs al Apple este mult mai popular decat sora sa mai mica, iPad 4. Comparand rata de adoptie a iPad Air cu cea a tabletei iPad 4, observam ca noul produs este 2 ori mai cautat decat a doua tableta, in aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta diferenta este destul de neobisnuita avand in vedere ca in cazul ambelor tablete vorbim despre schimbari de design majore fata de modelul anterior, la data lansarii fiecareia, insa iPad Air are mai multa “priza” la publicul din lumea intreaga.
Trecand de la iPad Air la iPad Mini cu Ecran Retina, observam ca ea nu este cu mult mai populara decat tableta iPad Mini lansata anul trecut, atunci extrem de multa lume grabindu-se sa achizitioneze noul produs. In ciuda acestor cifre, nu cred ca vorbim despre altceva decat incapacitatea celor de la Apple de a “tine pasul” cu cererea de pe piata, iPad Mini cu Ecran Retina fiind indisponibila in multe zone de pe glob, inclusiv in magazinele operatorilor. Comercializarea iPad Mini cu Ecran Retina prin magazinele operatorilor de telefonie mobila reprezinta un mare “ajutor” pentru compania Apple, deoarece in majoritatea cazurilor produsul este comercializat la preturi subventionate, aceasta strategie crescand substantial numarul vanzarilor.