Pebble a demonstrat in cadrul CES 2014 ca preturile smartwatch-urilor pot creste oricand in ciuda concurentei tot mai mari pe acasta piata, insa cei de la Archos incearca sa ne demonstreze exact contrariul. Archos considera ca smartwatch-urile ar trebui sa fie mai ieftine, asa ca vor lansa un dispozitiv care costa doar 50$, insa in ceea ce priveste calitatea este departe de concurenta. Smartwatch-ul va avea un ecran alb-negru de 1.55 inch si va putea doar sa afiseze notificari si sa controleze playback-ul melodiilor, optiunile pentru personalizare fiind inexistente.
Totusi, pentru 100$ cei de la Archos vor comercializa un model cu ecran color de 1.8 inch si autonomie de pana la 48 de ore, iar cei care doresc un dispozitiv “premium” pot opta pentru versaiunea care costa 130$ si are un ecran curbat protejat de o carcasa de aluminiu. Practic Archos incearca sa le ofere utilizatorilor posibilitatea de a testa un smartwatch fara a plati foarte multi bani pe el, iar cei care vor fi “prinsi” de fenomen probabil vor dori sa-si achizitioneze un model ceva mai evoluat.