Anual compania americana Forrester publica un top in care prezinta gradul de satisfactie pe care il genereaza principalele companii americane pentru clienti, iar anul trecut cei de la Apple au fost depasiti de principalii rivali in acest top. Dupa cum puteti vedea deja in imaginea de mai sus, intr-un singur an de zile Microsoft, Samsung si Sony au reusit sa depaseasca Apple cand vine vorba de satisfactia consumatorilor, diferenta initiala dintre companii fiind destul de mare, iar acest lucru spune multe despre greselile facute de catre cei din Cupertino in ultima vreme.
Desi Apple nu se descurca prea bine, cei de la Amazon
au mult mai multa grija fata de consumatorii cu care interactioneaza, avand cea mai mare nota in studiul companiei Forrester. Apple se lauda anual cu premiul acordat de catre cei de la J.D. Power in ceea ce priveste gradul de satifsfactie al consumatorilor, insa aceea este singura agentie de analiza a pietei care lauda Apple. Daca va intrebati cum a generat Forrester topul, ei bine, participantii au fost intrenati cat de buna a fost experienta de interactiune cu Apple, cat de usor s-au desfasurat interactiunile si cat de bine l-a venit compania in intampinarea nevoilor.This post was last modified on ian. 21, 2014, 10:07 PM 22:07