In weekend v-am explicat intr-un articol ce intentioneaza sa implementeze compania Apple in viitorul sau iWatch, totul bazandu-se pe cateva angajari facute in ultimele luni de catre cei din Cupertino. Mai exact, persoanele angajate de catre Apple sunt specializate pe sisteme biometrice pentru terminale mobile, in iWatch prezumandu-se implementarea unor senzori care ne-ar putea monitoriza bataile inimii, presiunea sangelui, temperatura, respiratia, si alte functii vitale, smartwatch-ul urmand a trimite aceste informatii catre iDevice-uri.
Mood-associated characteristics can define characteristics indicative of a user’s mood at a point in time. Mood-associated characteristics can be any subset of user characteristics. For example, mood-associated characteristics can be physical characteristics, behavioral characteristics, and/or spatial-temporal characteristics. Mood-associated physical characteristics can include heart rate; blood pressure; adrenaline level; perspiration rate; body temperature; vocal expression, e.g. voice level, voice pattern, voice stress, etc.; movement characteristics; facial expression; etc.
Aceasta viitoare posibila functionalitate a iWatch este indirect confirmata acum si de un brevet de inventie in care Apple descrie metode prin care ar putea afisa reclame pentru produse in baza starii sufletesti a utilizatorilor. Mai exact, Apple ar dezvolta algoritmi care ar analiza interactiunea utilizatorilor cu retelele sociale, dar si starea lor de sanatate folosind senzori biometrici implementati intr-un produs al sau, iar in baza datelor colectate ar afisa reclame potrivite pentru starea sufleteasca a utilizatorilor.
Un iWatch s-ar potrivi perfect pentru aceasta functionalitate si o serie de senzori biometrici implementati in el ar fi ideali, acest brevet sugerand ca Apple cocheteaza cu utilizarea acestui tip de senzori in produse, un smartwatch putand oferi cea mai simpla metoda de implementare.
This post was last modified on ian. 23, 2014, 5:48 PM 17:48