In weekend au aparut o serie de informatii care ne dadeau de inteles ca membri ai echipei de achizitii din cadrul Apple ar fi discutat cu CEO-ul Tesla despre o posibila achizitionare a companiei, sau o colaborare in ceea ce priveste implementarea iOS in the Car in respectivele masini. Intr-u interviu acordat celor de la Bloomberg, CEO-ul Tesla a negat discutiile privind achizitionarea companiei sale, a evitat sa ofere detalii despre comunicarea avuta cu Apple, insa a afirmat ca daca i s-ar cere, ar recomanda companiei Apple sa produca masini.
Very shortly, we will be ready to share more information about the Tesla Gigafactory. This will allow us to achieve a major reduction in the cost of our battery packs and accelerate the pace of battery innovation. Working in partnership with our suppliers, we plan to integrate precursor material, cell, module and pack production into one facility. With this facility, we feel highly confident of being able to create a compelling and affordable electric car in approximately three years. This will also allow us to address the solar power industry’s need for a massive volume of stationary battery packs.
Desi Apple nu era interesata sa produca masini, compania ar fi putut discuta cu cei de la Tesla despre un proiect numit Gigafactory, acesta avand rolul de a dezvolta baterii mai bune si mai ieftine pentru masini si nu numai. O gama variata de companii, printre care si Panasonic
, participa la acest proiect, iar pentru Apple aderarea ar fi fost de bun augur, deoarece i-ar fi oferit acces la tehnologii noi si la baterii ieftine produse in SUA. Apple incearca de cativa ani de zile sa produca baterii mai eficiente pentru IDevice-uri, iar daca parteneriatul pentru Gigafactory a fost incheiat, atunci ne pot astepta lucruri interesante in viitor.