In momentele in care Flappy Bird avea momentele sale de glorie, v-am spus ca la mijloc ar putea fi vorba despre o manipulare a sistemului de catalogare a celor mai populare aplicatii din App Store, insa nimeni nu a putut demonstra acest lucru. Chiar daca pentru acea aplicatie nu s-au putut gasi dovezi, cei de la TechCrunch prezinta intr-un articol detaliat modul in care un joc al carui componente grafice costa doar 10$ poate produce pana la 10.000$ pe zi in App Store.
In cazul titlului prezentat ca si exemplu, el numindu-se Red Bouncing Balls Spikes, dezvoltatorul a achizitionat un templete de 10$ in baza caruia si-a dezvoltat aplicatia, majoritatea titlurilor de acest gen fiind create intr-o maniera similara. Desi jocul a fost disponibil in App Store
timp de cateva luni de zile fara a fi remarcat, in urma unui update efectuat la sfarsitul lunii ianuarie, el a ajuns rapid pe locul 2 in topul celor mai achizitionate aplicatii din App Store SUA si genereaza aproximativ 10.000$ zilnic.La mijloc ar fi o retea de 20.000 de boti logati cu diverse Apple ID-uri, dezvoltatorul investind 20.000$ in 20.000 de descarcari platite care i-ar fi adus aplicatia in top. In ciuda investitiei mari, dezvoltatorul obtine sute de mii de dolari din baza pozitionarii aplicatiei sale si nu este singurul care procedeaza la fel. Veti observa in mod constant in topurile App Store-ului diverse aplicatii necunoscute, iar cand va veti intreba cum au ajuns ele acolo, veti gasi explicatia in acest articol.
This post was last modified on feb. 20, 2014, 3:48 PM 15:48