X

Apple se pregateste sa taxeze toate cererile de suport online efectuate pentru produse aflate in afara termenului de garantie

  Daca detineti un produs Apple care a iesit din termenul de garantie, atunci stiti sigur ca aveti posibilitatea de a beneficia de un oarecare suport online din partea Apple pentru diverse probleme, compania avand o platforma de chat deedicata acestui lucru. Desi serviciul era oferit gratuit pana acum, compania americana intentioneaza sa taxeze utilizatorii care vor incerca sa il foloseasca, 19$ urmand a fi suma care trebuie platita pentru a beneficia de ajutor.

  Compania Apple ofera suport telefonic doar celor care au produs aflate in garantie, air aceasta politica se va aplica inclusiv online, unde utilizatorii cu terminale aflate in termenul normal de garantie, sau care beneficiaza de AppleCare vor primi suport gratuit. In restul cazurilor utilizatorii vor trebui sa plateasca o taxa de incident de 19$, sau sa achizitioneze un pachet AppleCare

care le extinde garantia pentru o perioada mai lunga de timp si le ofera diverse alte beneficii.

  Pentru a implementa acest sistem Apple a fost nevoita sa dezvolte o platforma web speciala care sa inregistreze platile utilizatorilor intr-un format securizat, noul serviciu urmand a fi lansat incepand de saptamana viitoare. Tot suportul va fi oferit online pentru cei care au nevoie de ajutor, iar Apple va oferi inclusiv posibilitatea de a beneficia de suport gratuit daca utilizatorii au terminale in garantie sau au alte conditii care le ofera posibilitatea de a beneficia de aceasta gratuitate.

This post was last modified on mart. 1, 2014, 8:39 AM 08:39

Disqus Comments Loading...