Pentru ca iPhone 5C nu s-a dovedit a fi chiar atat de popular precum preconiza compania Apple, cei din Cupertino au gasit o noua metoda inovativa de a isi promova terminalul, de aceasta data folosind o platforma a partenerilor de la Yahoo!. Prin intermediul platformei de blogging Tumblr cei de la Apple promoveaza noul terminal iPhone 5C printr-o campanie de advertising numita iSee5C, compania americana creand o serie de clipuri video in care detaliaza modul in care pot fi combinate carcasele de cauciuc ale dispozitivelor cu carcasele din plastic ale smartphone-urilor.
Fiecare clip video are propria sa poveste si propriul sau mesaj, compania Apple creand cate un tagline specific pentru fiecare dintre ele, cele mai importante limbi vorbite pe glob fiind utilizate. Intreaga campanie nu este prezentata ca fiind a companiei Apple, insa vorbim despre o campanie platita celor de la Yahoo! si e putin probabil ca altcineva in afara Apple sa promoveze terminalele intr-un asemenea mod, abordare afiind neobisnuita pentru cei din Cupertino.