Apple a lansat platforma iAd cu doar cativa ani in urma ca o alternativa pentru cei care doreau sa implementeze reclame in terminalele ce ruleaza iOS. Din pacate pentru Apple, platforma nu a avut un succes chiar atat de mare, insa compania incearca sa reaprinda interesul advertiserilor pentru ea, asa ca va introduce un nou tip de reclame publicitare care vor fi afisate pe intregul ecran al iDevice-urilor. Pana in prezent pe terminalele iPhone nu puteau fi rulate asemenea reclame care vor putea contine si clipuri video ce vor fi rulate automat, insa Apple incearca sa obtina mai multi bani de la advertiseri prin aceasta metoda.
Apple will roll out new video iAds this year that will automatically play full-screen within iPhone and iPad apps, according to people with knowledge of Apple’s plans. Currently someone has to click a mobile banner for a brand’s video iAd to play. The people described these new video ads as “interstitials,” suggesting that they’ll interrupt whatever someone is doing in app. More likely the ads will play at moments of transition, like after completing a game’s level or finishing an article.
Noul tip de reclama video va fi afisata in momentele in care utilizatorii intrerup activitatea unei aplicatii, deci teoretic reclamele nu ar trebuie sa fie intrutotul suparatoare. In momentul de fata exista diverse platforme de advertising care permit implementarea unor tipuri de reclame aseamanatoare in iOS si sunt sigur ca le-ati intalnit in diverse jocuri, insa un sistem oferit de catre Apple va schimba multe. Nu se stie deocamdata cand va oferi Apple noile optiuni pentru promovare, insa probabil nu va dura mult timp pana cand vom vedea iAd-uri pe intregul ecran al iPhone-urilor.