An dupa an compania Apple lanseaza noi produse pe piata si an dupa an cauta noi metode de a isi face dispozitivele dinc e in ce mai greu de reparat de catre persoane terte care nu sunt certificate de catre ei. iFixIt este una dintre companiile care s-a dezvoltat in baza reparatiilor pentru produse Apple, iar CEO-ul sau a afirmat intr-un nou interviu ca Apple isi face produsele din ce in ce mai greu de reparat, evitand sa ofere manuale cu informatii despre reparatii, dar aranjandu-si componentele intr-un asa mod incat repararea sau inlocuirea este grea ori imposibila.
They [Apple] have done everything they can to put these guys [third-party repairers] out of business. iPads are difficult to disassemble on purpose, the Surface Pro is impossible to take apart because Microsoft is incompetent. I would not be excited about getting into the Surface Pro repair business.
Cei de la iFixIt cumpara cele mai noi produse Apple pentru a le dezasambla si analiza fara a primi informatii de la Apple despre repararea lor, intregul lor business fiind conceput pe simpla auto-invatare a modului de reparare. Conform lor, Apple certifica ingineri doar pentru reparatii de Mac-uri, in cazul iDevice-urilor neexistand certificari pentru service-uri terte neautorizate. Mai mult decat atat, Apple le recomanda utilizatorilor sa evite service-urile terte din cauza lipsei unei certificari, cerandu-le sa-si repare produsele in Apple Store-uri.
Aceste probleme pe care le au service-urile terte cu Apple ii motiveaza pe multi sa renunte la repararea produselor companiei americane, insa nici in cazul altor produse lucrurile nu sunt mai bune. Ca si exemplu este data tableta Microsoft Surface Pro, CEO-ul iFixIt sustinand ca ea a fost asamblata in baza unei schite facute de incompetenti, reparea fiind imposibila in baza acestui fapt si nu din cauza ca Microsoft nu ar dori acest lucru. In final este foarte greu sa repari produse Apple si imposibil sa obtii ajutorul Apple, insa iFixIt obtine foarte multi bani din aceasta afacere si ramane de vazut daca va renunta la ea.
This post was last modified on mart. 29, 2014, 4:35 PM 16:35