iAd, un serviciu lansat cu aproape 4 ani de zile in urma de catre Apple, a devenit acum disponibil oricarui posesor de Apple ID si nu doar dezvoltatorilor inregistrat la compania Apple. Incepand de astazi orice posesor de Apple ID poate crea reclame vizibile in sistemul iAd, Apple implementand inclusiv optiunea de a rula clipuri video cu autoplay in sistemul sau. Mai mult decat atat, sistemul iAd permite acum crearea de bannere publicitare care pot directiona utilizatorii catre website-uri sau alt continut disponibil in App Store, in trecut putand fi accesate doar link-uri pentru aplicatii disponibile in App Store.
Sistemul iAd al companiei Apple trece printr-o perioada dificila, incasarile sale nefiind chiar atat de bune precum se astepta compania Apple, interesul fiind destul de scazut avand in vedere ca el este disponibil intr-o platforma cu sute de milioane de utilizatori. In ciuda acestor probleme, Apple incearca sa il faca popular, iar aceasta schimbare va atrage cu siguranta advertiseri noi, ramane doar de vazut cat vor inesti ei.