X

Samsung a provocat panica in cadrul Apple cu o serie de spoturi publicitare pentru promovarea seriei de terminale Galaxy

  Saptamana trecuta v-am spus ca vicepresedintele senior al Apple, Phil Schiller, a cerut o schimbare a agentiei care produce campaniile publicitare pentru compania sa, iar astazi vedem ce anume l-a motivat sa ceara o schimbare atat de radicala. In baza unor email-uri dezvaluite in cadrul procesului dintre Samsung

si Apple, vedem discutiile dintre Phil Schiller si reprezentanti ai acestei agentii media, el cerandu-le acestora sa schimbe modul in care este promovata Apple pentru a contra-ataca spoturile publicitare facute pentru Samsung.

  Discutiile dintre Schiller si reprezentantii agentiei au avut o evolutie nu chiar atat de placuta din momentul in care acestia au adus in discutiile problemele avute de catre iPhone 4 cu antenele, dar si dupa o comparare a companiei Apple din 2013 cu Apple din 1997. Aducand in discutie problemele de imagine din trecutul Apple si cerand mai multi bani si libertate pentru a promova produsele companiei americane, reprezentantii agentiei au avut parte de un email extrem de furios din partea lui Schiller, acesta fiind pe punctul de a rezilia contractul cu ei.

  Daca Steve Jobs ar fi fost CEO al Apple, agentia ar fi facut parte din trecutul companiei, desi ea ajutat Apple timp de cateva decenii sa-si promoveze produsele, insa Schiller a renuntat la idee, probabil la insistentele lui Cook. Apple a avut o mare problema in a isi promova produsele, inca nu a reusit sa o rezolve, desi spoturile publicitare facute pentru ea sunt din ce in ce mai bune, insa americanii au nevoie de o campanie puternica, una care sa loveasca in competitorii sai, asa cum acestia lovesc in ea. Poate este nevoie de un iPhone vs Android.

Disqus Comments Loading...