Daca v-ati uitat cu atentie la materialele promotionale utilizate de catre compania Apple pentru prezentarea produselor sale importante, atunci ati observat ca exact aceeasi ora este utilizata pentru fiecare dintre ele. Daca v-ati intrebat vreodata de ce alege compania Apple sa afiseze aceasta ora in imaginile sale, atunci astazi veti afla. Conform lui Scott Forstall, compania Apple isi organizeaza conferintele de prezentare astfel incat produsele importante sa fie prezentate la exact 40 de minute de la inceperea lor, insa desigur ca nu totul se intampla 100% conform acestui program.
We design the keynotes so that the big reveal of the product happens around 40 minutes into the presentation. When the big image of the product appears on screen, we want the time shown to be close to the actual time on the audience’s watches. But we know we won’t hit 40 minutes exactly.
In aceasta idee, un produs important poate fi prezentat la 41 sau 42 de minute de la inceputul unui keynote, iar ora prezentarii sale este mai apoi utilizata pentru materialele de prezentare. In 2007 Apple a prezentat primul iPhone la ora 9:42 si aceasta a fost inscriptionata in toate imaginile de prezentare al iPhone 2G, insa incepand cu anul 2010 ora utilizata este 9:41 si astfel se incheie povestea unui detaliu mic dar important pentru Apple.