In procesul dintre Samsung si Apple, avem parte de o surpriza neplacuta descoperita in documente interne prezentate de catre avocati in fata juriului american. Conform informatiilor disponibile in acest document, decesul lui Steve Jobs a fost considerat de catre Samsung drept un motiv excelent pentru a ataca compania Apple. Managerii americani ai celor de la Samsung au considerat ca decesul lui Steve Jobs va genera simpatie si o crestere de vanzari pentru Apple, asa ca atacarea iPhone-ului ar fi cea mai buna metoda de a distrage atentia consumatorilor.
“Unfortunately,” Pennington then wrote, “Steve Job’s [sic] passing has led to a huge wave of press coverage of Apple’s and iPhone’s ‘superiority,’ all created by the, ‘passionate, tireless, perfectionist…’
“I know this is our best opportunity to attack iPhone” – Michael Pennington, Samsung. The point here is the there is an unintended benefit for Apple, since the external messages by 3rd parties are all highlighting and/or supporting the consumer perception that Apple products are superior, since Jobs’ was such a visionary and perfectionist.
Inceputul acestor atacuri a fost facut la scurt timp dupa prezentarea iPhone 4S, Samsung publicand o lista comparativa cu functiile iOS 5 si cele ale Android-ului din terminalele Samsung. Mergand in continuare, cei de la Samsung au cerut companiei Google sa atace compania Apple si v-am explicat in acest articol exact ce s-a intamplat atunci. In baza acestei gandiri, Samsung a cerut conceperea campaniei publicitare prin care au fost atacati clientii Apple, iar ea s-a dovedit a fi una dintre cele mai profitabile campanii de pana acum.
Samsung a incercat si a reusit sa speculeze un moment important din existenta Apple, a profitat de decesul lui Steve Jobs pentru a isi aduce produsele in atentia lumii intregi, iar daca acest lucru este corect din punct de vedere moral ramane sa va hotarati voi.