Descoperirea aplicatiilor din magazinele virtuale de aplicatii este una dintre cele mai mari probleme ale dezvoltatorilor de aplicatii, iar un nou studiu demonstreaza exact de ce. Desi Apple si Google fac eforturi sustinute pentru a promova aplicatiile importante ale dezvoltatorilor cu care colaboreaza, in realitate majoritatea utilizatorilor descopera aplicatiile in baza unor recomandari. Conform graficului de mai sus, generat de catre compania OFcom, 77% dintre utilizatori descopera aplicatii noi prin intermedul recomandarilor prietenilor sau a familiei, in timp ce doar 38% le descopera multumita campaniilor de promovare din magazine.
Foarte departe de a primele doua pozitii regasim recomandarile facute pe retelele de socializare si campaniile publicitare desfasurate pe website-uri sau in alte aplicatii. Practic acest studiu releva faptul ca o recomandare facuta de catre un prieten este mult mai importanta decat una facuta pe un website sau recomandarea facuta de un producator si acest lucru nu trebuie sa uimeasca pe cineva. Este normal ca utilizatorii sa aiba incredere in persoanele apropiate si nu in straini, dezvoltatorii fiind nevoiti sa devina mult mai inventivi pentru a isi promova aplicatiile.
This post was last modified on mai 2, 2014, 3:53 PM 15:53