Ieri va spuneam ca partenerii Apple preconizeaza faptul ca iPhone 6 se va vinde in peste 10 milioane de unitati in weekend-ul lansarii si v-am spus ca Samsung Galaxy S5 s-ar fi vandut in acelasi numar de unitati in 25 de zile de la lansare. Pentru a compara succesul ambelor tipuri de smartphone-uri vandute de catre Apple si Samsung, cei de la Bloomberg au realizat cele doua grafice privind vanzarile lor.
In primul grafic aveti prezentate numarul de iPhone-uri vandute de catre Apple in weekend-ul lansarii, iar in imaginea de mai jos aveti prezentat numarul de zile care a trecut de fiecare data cand Samsung a vandut 10 milioane de unitati ale unui smartphone nou. La o simpla privire veti vedea ca Apple vinde un numar impresionant de unitati in fiecare wekend de lansari incepand cu iPhone 4S incoace, in timp ce Samsung vinde mai mult, mai repede.
In cazul lansarii iPhone 5S si iPhone 5C, Apple a vandut 9 milioane de unitati in doar 3 zile lansand cele doua terminale in numai 10 tari de pe glob, Samsung Galaxy S5 vanzandu-se in 10 milioane de unitati in 25 de zile in peste 100 de tari de pe glob. Este destul de clar ca Samsung are nevoie de accesarea tuturor pietelor de desfacere pentru a inregistra cifre de vanzari mari, iar daca Apple ar actiona la fel, weekend-urile sale de lansari ar avea peste 10 milioane de vanzari fara probleme.