Vodafone, locul 2 pe piata telecom din Romania, este operatorul de telefonie mobila in care romanii au cea mai mare incredere. Vodafone a castigat premiul Trusted Brand in cadrul sectiunii “reteaua de telefonie mobila” a popularei publicatii internationale Reader’s Digest.
Studiul Trusted Brands 2014 a fost desfasurat in 10 tari europene, participantii la concurs neavand de ales raspunsuri pentru intrebari, ci trebuind sa denumeasca singuri calitatile fiecarei retele. Evaluarea finala a fost facuta in functie de calitate, valoarea excelenta, imaginea puternica, intelegerea nevoilor clientilor si responsabilitatea sociala, Vodafone castigand in Romania.
Studiul a fost desfasurat in perioada septembrie – noiembrie 2013 in Austria, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia.
Vodafone este cea mai de incredere retea de telefonie mobila pentru romani, potrivit Reader’s Digest Trusted Brand
- Vodafone Romania a castigat premiul Trusted Brand la sectiunea “Reteaua de telefonie mobila”, in evaluarea anuala publicata de Reader’s Digest
Bucuresti, 15 mai, 2014 – Vodafone Romaniaeste reteaua de telefonie mobila in care romanii au cea mai mare incredere, potrivit sondajului Trusted Brands, desfasurat anul acesta de publicatia Reader’s Digest.
“Ne bucuram ca Vodafone este cel mai de incredere brand de telecomunicatii din Romania si aceasta recunoastere este o dovada ca eforturile noastre de a imbunatati viata oamenilor prin intermediul tehnologiei sunt apreciate. Le multumim clientilor care folosesc serviciile noastre pentru incredere. Vodafone a fost certificata in numeroase randuri, de auditori independenti, ca fiind cea mai buna retea de date mobile din Romania. Aceasta recunoastere intareste perceptia pozitiva a romanilor fata de serviciile si reteaua Vodafone”, a spus Andrea Rossini, Director, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Trusted Brands 2014 s-a desfasurat concomitent in 10 tari europene, printre care si Romania, iar participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au nominalizat ei insisi marcile in care au incredere si le-au evaluat apoi in functie de “Calitate”, “Valoare excelenta”, “Imagine puternica”, “Intelegerea nevoilor clientilor” si „Responsabilitate sociala”.
Studiul a fost realizat in perioada septembrie – noiembrie 2013, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest din cele 10 tari europene: Austria, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia. Obiectivul studiului, ajuns in acest an la a paisprezecea editie in Europa si a noua editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea consumatorilor.
In ceea ce priveste performantele retelei de date mobile, Vodafone a fost certificata de cinci ori drept cea mai performanta retea GSM/UMTS/CDMA din Romania, de catre auditorul independent p3 Communications, incepand din anul 2011.
This post was last modified on mai 15, 2014, 12:21 PM 12:21