Angela Ahrendts este noul vicepresedinte senior al Apple, iar preluarea diviziei de retail din cadrul companiei va aduce o serie de schimbari importante in viitor. Conform unor informatii aparute in cursul acestei zile multumita unor oameni care lucreaza direct cu fostul CEO al celor de la Burberry, Ahrendts are o viziune destul de interesanta pentru viitor ce implica implementarea de plati mobile in Apple Store-uri, cresterea vanzarilor in China si imbunatatirea experientei vizitatorilor.
Cresterea vanzarilor in China este un segment important al evolutiei celor de la Apple avand in vedere ca in Q1 2014 doar aceasta tara a generat vanzari de 9.2 miliarde de dolari pentru companie. Cu Ahrendts Apple intentioneaza sa extinda numarul de de Apple Store-uri la 30, vanzarile de produse Apple putand creste de pana la 3 ori in aceasta perioada intr-o piata in continua expansiune.
Separat de China, Ahrendts intentioneaza sa imbunatateasca radical: metodele de descoperire a produselor noi in magazinele online si in cele fizice, metodele de interactiune dintre clienti si angajati, dar si sa implementeze un sistem de plati mobile. Desi nimeni nu stie exact ce vor presupune aceste imbunatatiri, Ahrendts este cunoscuta pentru revitalizarea diviziei retail a celor de la Burberry, asa ca ar putea face exact acelasi lucru pentru Apple.
Pana acum Angela Ahrendts a vizitat multiple Apple Store-uri pentru a-si face o idee in legatura cu experienta de achizitie a produselor, ea stand la baza schimbarilor viitoare. In cadrul acestor vizite, Ahrendts a descris angajatii Apple ca fiind onesti, calzi si si autentici, exact precum compania Apple pe care o reprezinta in fata vizitatiorilor zilnici.
In final merita mentionat faptul ca Ahrendts a regandit modul de organizare a echipei de management a diviziei de retail, unii manageri fiind promovati in functii noi, altii primind sarcini suplimentare. Apple are foarte mare nevoie de o schimbare in sectorul retail de ceva vreme si se pare ca fostul CEO al Burberry este pregatita sa faca tot ceea ce este nevoie pentru a creste vanzarile Apple Store-urilor.