Anual compania Millward Brown creeaza un studiu numit Brandz in care prezinta cele mai valoroase brand-uri din lume. Desi timp de cativa ani la rand compania Apple a dominat acest top, anul acesta Google este prezentata ca avand cel mai valoros brand de pe glob, valoarea acestuia crescand cu 40% fata de anul precedent, valoarea brand-ului Apple scazand cu 20% in aceeasi perioada.
Dupa cum puteti vedea deja din graficul de mai sus, brand-ul Google valoreaza 158 de miliarde de dolari in momentul de fata, in timp ce brand-ul Apple valoreaza 147 de miliarde de dolari, diferenta fiind importanta. Pentru a determina valoarea brand-ului compania se foloseste de infmratii financiare, informatii privind viitoarele vanzari si ce procent din valoarea companiei este data de catre baza de clienti.
Practic vorbim despre o combinatie intre un studiu derulat printre utilizatorii diverselor brand-uri si analiza facuta de catre companie in intreaga lume, iar rezultatul il vedeti mai sus. Valoarea brand-ului nu are vreo legatura cu valoarea companiei, insa brand-ul este extrem de important, el reprezentand imaginea companiei in fata tuturor clientilor.