Dupa cum prea bine stiti deja, sistemul iMessage al celor de la Apple are o mare problema ce impiedica utilizatorii fara un iPhone sa mai primeasca mesajele trimise de catre voi. In ideea de a va ajuta sa evitati aceste situatii in cazul in care va schimbati numarul de telefon, Apple ID-ul sau iPhone-ul, astazi va ofer cateva sfaturi pentru a va deconecta complet de la iMessage inainte de a va desparti de unul dintre cele trei elemente.
Inainte de a incepe va spun ca, teoretic, serverele Apple dezactiveaza automat datele inregistrate pentru iMessage in numele vostru in 45 de zile, sau dupa ce un anumit numar de mesaje este trimis catre voi dar nu sunt primite. Termenul este teoretic si dupa expirarea sa voi ar trebui sa primiti SMS-uri de la prieteni in numarul de telefon utilizat, indiferent daca folositi un alt iPhone sau un terminal Android.
Rezolvare problema iMessage – metoda 1 – Aceasta metoda nu rezolva problema.
Daca v-ati inregistrat deja un iPhone in serverele Apple cu numarul de telefon utilizat pentru iCloud si eventuale adrese de email, atunci accesati https://supportprofile.apple.com/, logati-va cu Apple ID-ul pe care ati inregistrat terminalul, selectati-l din lista si apasati butonul Unregister. Teoretic aceasta eliminare a dispozitivului din sistemul Apple ar trebui sa va dezactiveze sistemul iMessage inclusiv in terminal, insa nimeni nu garanteaza ca acest lucru va fi sigur.
Rezolvare problema iMessage – metoda 2
- Deschideti aplicati Settings a iOS 7.
- Navigati catre meniul Messages>Send & Receive, apoi debifati numarul de telefon si adresele de email.
- Reveniti in meniul anterior si dezactivati iMessage prin butonul pozitionat chiar la inceputul meniului aplicatiei.
- Aceasta procedura ar trebui sa dezactiveze sistemul imediat, insa ar putea dura cateva ore pana cand schimbarile se propaga in toate serverele Apple.
Acestea sunt singurele metode de a rezolva aceasta problema in momentul de fata, cel putin pana cand Apple va gasi ceva mult mai eficient.