Intr-o perioada in care piata smartphone-urilor devine din ce in ce mai saturata, analistii americani considera ca inca exista loc de extindere pentru producatorii de smartphone-uri. Conform unui studiu recent facut in SUA, tinerii pun pret mai mare pe brand-ul smartphone-ului pe care il folosesc zilnic decat pe hainele care le cumpara din magazine, acest lucru sugerand ca acestia sunt din ce in ce mai interesati de smartphone-uri de top.
Apple si Samsung sunt principalii castigatori in acest segment, iPhone-urile atragand cel mai mare interes din partea tinerilor, Apple avand o imagine foarte buna in randul adolescentilor americani. In baza acestui nou interes, atat Samsung, cat si Apple pot beneficia de o crestere substantiala a vanzarilor de smartphone-uri in urmatorii ani, asta daca vor sti sa produca dispozitive indeajuns de atractive pentru acest tip de clienti.
iPhone-urile au fost si probabil vor ramane un obiect de lauda pentru multi tineri, iar daca Apple va reusi sa mentina aceasta cultura premium in mintile clientilor sai, toti cei care isi cumpara smartphone-uri doar pentru a dovedi ceva, o vor face in continuare indiferent cum vor arata produsele.