Dupa ani de zile de colaborare cu agentia utilizata pentru mai bine de 3 decenii in campaniile publicitare TV pentru produse, compania Apple a luat decizia de a renunta la ea in favoarea unor campanii produse de catre echipa sa de marketing. Echipa Apple care se ocupa de dezvoltarea spoturilor publicitare pentru produsele proprii va dezvolta acum inclusiv reclamele TV viitoare.
After watching one Samsung pre-Super Bowl ad Schiller wrote an email to Vincent, commenting on the ad. “It’s pretty good and I cant help but think “these guys are feeling it” (like an athlete who can’t miss because they are in the zone) while we struggle to nail a compelling brief on iPhone,” Schiller wrote in an email, presented in court on Friday. He added: “Something drastic has to change. Fast.”
Desi renunta la agentie, compania Apple se va baza pe o echipa de advertising formata dintr-o parte a angajatilor fostei agentii publicitare, dar preluati si de la alte agentii publicitare cu care a colaborat. Mai mult decat atat, Apple se afla intr-un proces de angajare a unor oameni din diverse alte companii de publicitate, asa ca isi va forma propria agentie de publicitate pentru produse.
Am aflat acum cateva saptamani de zile ca Apple nu avea relatii chiar atat de cordiale cu agentia sa de publicitate, iar acum aflam si ca a renunat la ea definitiv, dar acest lucru nu va conta chiar atat de mult pentru utilizatorii de rand.