[vimeo 97740886 w=580&h=370]
Compania Facebook a anuntat recent cateva schimbari pentru advertiserii care cumpara reclama in platforma sa, pregatind imbunatatiri pentru sistemul de afisare a acestora. Mai exact, compania Facebook intentioneaza sa urmareasca in viitor toata activitatea facuta de catre utilizatori in interioril propriei retele de socializare, sa o analizeze in detaliu si in baza sa sa permita afisarea mult mai exacta de reclame publicitare.
Desi cei de la Facebook vor oferi posibilitatea de a ascunde permanent anumite tipuri de reclame, ideea de a avea toata activitatea analizata in detaliu de catre companie nu pare chiar atat de grozava. Din pacate alternative pentru acest sistem al celor de la Facebook nu exista, adica nu veti putea scapa de reclame sub nicio forma, compania Facebook neavand posibilitatea de a plati un abonament pentru a nu vizualiza informatii de acest gen.
In loc sa analizeze modul in care utilizam Facebook pentru a oferi informatii utile tot timpul, Facebook face constant schimbari stupide si acum analizeaza activitatea noastra pentru a afisa mai multe reclame.
This post was last modified on iun. 12, 2014, 8:43 PM 20:43