Compania Apple a fost tot timpul laudata pentru serviciul de asistenta pe care il ofera utilizatorilor sai, insa oriunde exista loc de imbunatatiri, iar in cadrul unei sedinte tinute recent in Cupertino vicepresedintele AppleCare a vorbit despre ele. Totul incepe cu AppleCare+ care a atras 30 de milioane de clienti si a generat 2 miliarde de dolari in vanzari, serviciul urmand a fi extins la o serie noua de tari de pe glob.
Expansiunea vine si cu unele schimbari, Apple permitand achizitionarea AppleCare+ si la 60 de zile dupa cumpararea unui produs, in loc de 30, mai mult decat atat, asigurarea ar putea fi cumparata si online in baza acestei schimbari. Separat de acestea, tehnicienii AppleCare+ vor putea face anul acesta screen sharing pe iDevice-uri pentru a rezolva probleme, exact precum Amazon Fire Phone, totul facand parte dintr-un update al iOS.
In ceea ce priveste Apple ID-urile, Apple pregateste o serie de schimbari pentru sistemul care permite diagnosticarea problemelor, avand in vedere ca un sfert dintre apelurile AppleCare sunt legate de ele. In general tehnicienii trebuie sa rezolve probleme care implica resetarea de parole sau schimbari minore, insa Apple intentioneaza sa ofere o serie de unelte prin care utilizatorii vor rezolva singuri aceste probleme in viitor.