In ultimii ani vanzarile companiei Samsung au crescut intr-un ritm accelerat si sumele mari investite in promovare au fost atribuite acestei cresteri colosale de care a avut parte companie. In afara promovarii produselor in diverse medii, compania Samsung a reusit sa convinga operatorii de telefonie mobila sa ii recomande terminalele clientilor in detrimentul smartphone-urilor Apple sau ale celor produse de catre Nokia.
63% of consumers who bought a device in [Q1 2014] were recommended a Samsung device, more than double the rate of recommendation for Apple, and almost 10 times more than Nokia… 59% of buyers who were recommended a Samsung phone went ahead and bought one while the rest opted for other vendors in the Android ecosystem… only 6% of consumers who were recommended Samsung walked out of the store with an iPhone.
Cei de la Samsung ofera recompense substantiale angajatilor operatorilor de telefonie mobila care ii recomanda terminalele catre utilizatori, acest lucru afectand serios vanzarile Apple si Nokia. Practic rata de recomandari pentru terminale Samsung este dubla fata de cea pentru terminale Apple, iar in cazul terminalelor Nokia ea este de pana la 10 ori mai mare.
In aceste conditii este destul de logica diferenta in vanzari inregistrata intre Samsung si restul operatorilor de telefonie mobila de pe glob, iar aceasta practica nu se va incheia prea curand.